УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ

Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" товар, замовлений споживачем* у нашому інтернет-магазині, можна повернути або обміняти протягом 14 календарних днів, починаючи з дня оформлення замовлення (див. повну інформацію щодо умов повернення)
 
ОБОВ'ЯЗКОВІ УМОВИ ДЛЯ ПОВЕРНЕННЯ АБО ОБМІНУ
Зв'язатися з менеджером магазину, email або зателефонувати:

email: info@optar.com.ua 
тел: +380982301929 (viber/telegram)
та повідомити про намір відправит повернення замовлення, та обов'язково додати:

- копію обов'язково заповненої та підписаної бланку-заяви на повернення у відділенні транспортної компанії,
- фото браку, у разі повернення через виявлення браку, що буває дуже рідко.
 
Отримати відповідь на Ваше повідомлення від нашого менеджера із підтвердженням дотримання Вами умов та термінів повернення. а також інформацію про адресу відправлення для повернення.

Посилку відправити (за власний рахунок) Новою поштою на вказану адресу погоджену з менеджером на повернення. Вартість доставки оплачуєте Ви (покупець) згідно з тарифами Нової пошти. Зверніть увагу,  що посилки, надіслані післяплатою або з пересиланням за рахунок одержувача, ми не приймаємо . У разі посилки повертаються відправнику.
 
Дочекатись viber-повідомлення або телефонного дзвінка від менеджера про надходження повернення на склад. Кошти будуть повернуті не пізніше ніж через 10 днів з моменту прийняття товару до повернення.
Якщо на товарі підтвердиться заводський брак, витрати на доставку будуть відшкодовані.
 
Перед тим, як купити товар, ознайомтеся з його описом та фото. Для отримання додаткової інформації зв'яжіться з менеджерами магазину.
 
Деякі категорії товарів не підлягають поверненню та обміну відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України № 172 від 19.03.1994.р. Детальніше за посиланням.


      * УВАГА!