УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ
Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" товар, замовлений споживачем* у нашому інтернет-магазині, можна повернути або обміняти протягом 14 календарних днів, починаючи з дня оформлення замовлення (див. повну інформацію щодо умов повернення)
ОБОВ'ЯЗКОВІ УМОВИ ДЛЯ ПОВЕРНЕННЯ АБО ОБМІНУ
Зв'язатися з менеджером магазину, email або зателефонувати:
email: info@optar.com.ua
тел: +380982301929 (viber/telegram)
та повідомити про намір відправит повернення замовлення, та обов'язково додати:
- копію обов'язково заповненої та підписаної бланку-заяви на повернення у відділенні транспортної компанії,
- фото браку, у разі повернення через виявлення браку, що буває дуже рідко.
Отримати відповідь на Ваше повідомлення від нашого менеджера із підтвердженням дотримання Вами умов та термінів повернення. а також інформацію про адресу відправлення для повернення.
Посилку відправити (за власний рахунок) Новою поштою на вказану адресу погоджену з менеджером на повернення. Вартість доставки оплачуєте Ви (покупець) згідно з тарифами Нової пошти. Зверніть увагу, що посилки, надіслані післяплатою або з пересиланням за рахунок одержувача, ми не приймаємо . У разі посилки повертаються відправнику.
Дочекатись viber-повідомлення або телефонного дзвінка від менеджера про надходження повернення на склад. Кошти будуть повернуті не пізніше ніж через 10 днів з моменту прийняття товару до повернення.
Якщо на товарі підтвердиться заводський брак, витрати на доставку будуть відшкодовані.
Перед тим, як купити товар, ознайомтеся з його описом та фото. Для отримання додаткової інформації зв'яжіться з менеджерами магазину.
Деякі категорії товарів не підлягають поверненню та обміну відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України № 172 від 19.03.1994.р. Детальніше за посиланням.
* УВАГА!
- Товари приймаються на повернення лише за умови збереження товарного вигляду;
- Наявність паперових бірок та ярликів;
- Відсутність слідів використання та пошкоджень
- Охайно складений товар у незнімній та неушкодженій оригінальній упаковці;
ВАЖЛИВО!
При отриманні замовлення без дотримання умов повернення або у неналежному стані (без дотримання товарного вигляду) ми залишаємо за собою право таке замовлення не приймати, та не приймати від такого покупця замовлення взагалі.